שאלתן את עצמכן פעם ממה הג’ל מורכב? מה זה אקריל? איך קוראים פורמולה של ג׳ל ? איך יודעים איזו חברה לבחור?

שאלתן את עצמכן פעם מה זאת בתכלס אלרגיה? ממה היא נגרמת? האם היא יכולה לעבור ואיך מתאימים ג׳ל ללקוחה אלרגית?

שאלתן את עצמכן פעם מה ההבדל בין המנורות ייבוש? מה התהליך שהג׳ל עובר במנורה? למה הוא מתחמם? למה לפעמים הוא מתקלף/ מחליף צבע/ נשבר/ מתכווץ?

זאת ההרצאה שלי - הכימיה של הג׳ל

בתור מניקוריסטית וסטודנטית בשנה אחרונה להנדסה כימית בניתי הרצאה שהיא יחידה מסוגה בארץ, את הידע הזה אי אפשר להשיג בשום מקום אחר.

בהרצאה נצלול לעומק עולם הכימיה של הג׳ל. נכיר את כל המוצרים החשובים שאתן עובדות איתם ביום-יום: אלכוהול, פריימרים, ראבר בייס, ג׳ל, פוליג׳ל, טופים ועוד. בהרצאה נעבור על התכונות שלהם, נבין ממה הם מורכבים ואיך להתאים לכל ציפורן את המוצר האידיאלי.

נדון במקרים כמו התנתקויות, קילופים ושינויי צבע, ונלמד כיצד לזהות את הסיבות לכל בעיה. נלמד כיצד לחקור את החומרים ולהבין את התכונות שלהם בצורה מעמיקה יותר, נבין מהי אלרגיה לאקריל ומהם הגורמים המעודדים התפתחות של אלרגיות.

בהרצאה נלמד כיצד לבחור את המוצרים הטובים ביותר עבור הצרכים שלנו ושל הלקוחות שלנו, נכין את הציפורן בצורה נכונה ונכיר את כל הגורמים שעוזרים לג׳ל להיות עמיד ככל האפשר.

ההרצאה תארך ארבע שעות, ותתקיים במתכונת פרונטלית בקבוצה קטנה ואינטימית, שתאפשר לכן לשאול שאלות ולהתייעץ בזמן אמת. מתאימה גם למתחילות וגם למנוסות.

המקומות מוגבלים אז כדאי לכן להזדרז!

להרשמה ורכישה לחצו כאן